Härlig dag!

Okej, som sagt så var jag väldigt nervös inför denna dag! Och det var jag halva dagen, men jag hade kul och jag fick en överraskning! Jag trodde att jag skulle på en intervju men jag fick prova på att vara ute i affären och jobba lite! Jag höll på att DÖ! Tyvärr var min nervositet ett litet hinder!
Men det var jättekul=)

Hoppas på det bästa håller alla tummar och tår, jag trivdes verkligen där!
Och det är ju a och o med ett jobb! Jag kan ju säga på en gång att så som det kändes där har det aldrig känts på mitt nuvarande jobb!

Så gör som fredrik just nu håll alla tummarna nu;)



Nu sitter jag och puupie och myser i soffan och jag ska klistra fast mig vid Csi New York!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller också alla tummar och tår!!! Kram mamma

2010-10-11 @ 21:23:30
Postat av: johanna

Jag håller tummarna gumman =) LYCKA TILL!

2010-10-12 @ 20:16:30
Postat av: anonym

Vart har du fått provjobb och eventuellt jobb? :)

2010-10-13 @ 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0