Kul

Det är jättekul att ni läsare 'ntligen har börjat argumentera med mig och har åsikter! Det är jättekul tycler jag=)
Alla har ju olika syn på allting och bara för att jag skriver ngt i min lilla blogg så betyder inte det att det stämmer! Och jag tycker att det är jättekul att se vad ni tycker, när ni skriver saker så märker ju jag att mina inlägg inte alltid ligger så mkt tänk bakom!
tex minkarna, jag tycker faktiskt synd om dem bara det att jag tycker att det finns gränser oxå!
Men jag vart så med dragen i debatten igårkväll och tyckte verkligen att djuraktivisterna handlade fel!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Starkt att erkänna att du hade fel. Coolt gjort!

2010-10-09 @ 13:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0