nu ni är det dags!

efter veckor av slit och må d¨åligt period är jag äntligen tillbaka i bloggen för att dela med mig av mitt liv igen!
Den här gången kommer det dock att bli annorlunda! För nu börjar jag en ny fas, jakten på mitt nya liv! Jakten på nytt jobb och ny framtid! Det känns så himla skönt att ha alla dörrar öppna och kunna njuta av livet lite!

¨Så nu ska jag andas och känna mig fri!
Jag kommer att sakna er alla som har gjort mina dagar underbara på jobbet! Ävern fast jag har vart grinig och gnällig i vissa situationer, så vdet ni att jga älskar er! Utan er skulle man a´ldrig orka jobba på detta ställe från början!
jag försökte göra mitt bästa nu är det upp till er att bevisa att ni har greppat rollen och tar över efter mig=)

TACK för allt<3 ( vi ses snart igeen, jsg kommer och hälsar på)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0