Åh

Åh vilka tråkiga inlägg det blir när man jobbar så mkt! Det händer ju lixom inte så mycket annat då! Man går upp gör sig iordning och åker till jobbet! Sen kommer man hem och då är man så slut så man inte orkar göra något annat!

Men nu har jag fixat så att jag är ledig i helgen! Så tänkte börja redan imorgon med det roliga får se vad för bus jag hittar på då men har lite små planer inför kvällen och tror att det kan bli väldigt roligt!
Sen är det äntligen Sandras födelsedag=) Det är typ första gången på flera år som jag inte ska upp och jobba tidigt dagen efter hennes fdelsedag! Ganska skönt eftersom att jag har hängt på i alla år iaf=)

Men nu ska jag och Robbie äta middag och kolla på film=)



Ha en skön torsdags kväll ny ska jag sätta på mig mina mjukisar och svulla<3

LOOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0