älskar

Det nya hemmabio systemet är igång och jag kan lyssna på musik som aldrig förr! Och jag ÄLSKAR det!
Jag älskar när det bara flyter ut hög musik ur högtalarna=) Grannarna är nog inte lika förtjusta över det som jag är! Men nu på dagen tycker jag att jag kan få lyssna hur högt jag vill! Det är skillnad på kvällarna då får jag sänka lite=)

Jaha nu är jag i rodning gjord inför ännu en arbetsdag! Tror att det gick ganska bra igår:/
Men man glömmer alltid någonting när man stänger så är det bara!
Jag hade svårt att ta mig upp ur sängen idag kan ni tänka er hur det kommer att vara när jag ska gå upp klockan 07.30 och jobba:/ Tycker inte om det här om jag ska vara ärlig! Eftersom att jag är hemma typ vid två inatt!

Jaja orkar gör man ju men undra hur slut jag kommer att vara i helgen! Då vill jag vara på topp för då är det sandras födelsedag=) Åh det ska bli så roliiigt=)

Ha en underbar dag så ses vi kanske inatt beroende på hur pigg jag är<3 PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0