fiix

Just nu sitter jag och skickar in massa bilder som jag vill ha framkallade=) Wiiie tycker att det är roligare att ha dem på kort än bara ha dem på datorn! Så ska fortsätta med mina album som jag på börjat!

Och jag måste säga att det finns väldigt många fiina kort den senaste tiden på alla fina människor jag känner=)
Sen tänkte jag faktiskt vara ganska duktig idag och fixa lite här hemma oxå! Vi tvättade ju i lördags tänkte vika in allt och så, då lir Robbie gald när han kommer hem!

Sen ska jag träffa Sandra och vi ska ut och gå! Så det här blir en mysig dag innan min jobbvecka börjar=(


Kommentarer
Postat av: Anonym

MIN DOTTER!

2010-09-22 @ 20:15:58
Postat av: Anonym

2010-09-22 @ 20:16:13
Postat av: becca

Och han vart glad oxå=)

2010-09-22 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0