Grinig hmm....javiiist!

Jag har ett problem med vissa av mina arbetskamrater! Och egentligen så hoppas jag bara att ni läser det här!
Jag kan vara en pms kärring på jobbet, visst jag ERKÄNNER det! Men tror ni att jag är det utan anledning???

Om ni tror det så har ni FEL! Snälla, om alla bara gör rätt och tar rätt efter sig så slipper jag leka tjatmoster!
Och då slipper jag tillslut bli på dåligt humör! För jag fattar inte vad det svåra i det  är?!
om alla gjorde sitt jobb rätt och lätt så blir det inge problem! Men nu känns det bara som folk tycker att jag är arg! Den dagen jag slipper att bli det blir jag överlycklig=)

Jag säger absolut inte att bara jag gör rätt och alla andra fel! Det är bara några utav er som verkligen går mig på nerverna! Och jag tror att dem mycket väl vet vilka dem är! Så ni andra snälla ta inte åt er=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0