helgen

Jag har jobbat hela helgen! Just nu känns det som om jag jobba hela tiden! Det gör jag ju nästan iof oxå har bara ledigt 7 dagar på hela månaden! Men idag och imorgon har jag ledigt=)

I fredags efter jobbet åkte jag oxh Issa till mossebacke för att festa på Bar Brasil! Guud vad det var kul! det var bara skaka ruuumpa som gällde=) och det gjorde liom inget att man inte var bra på det heller!

Ja det var väl det roliga jag gjort denna helg! igår var jag så trött så jag och robbie hade en mysig hemma kväll! Vi tvättade oxå, så glad över det! vi behöver tvätta tusen tvättar till egentligen men nu är det viktigaste tvättat iaf=)
jag och Robbie har hittat en ny serie som vi kollar på just nu! Eller ny är den inte direkt den är från 96!
En fyra för tre heter serien, det är våran humor det=)

Idag ska man rösta:/ det är första gången som jag kommer att rösta och jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på! Jag har en aning men inte full koll!

Sen ska jag och Robbie hem till min kära mamma och sova där! Ska bli kul att träffa dem har inte gjort det sedan bröllopet och det är en och en halv månad sen!



Hoppas ni har haft en mysig helg=)

Rösta rätt nu! Vilka ska ni rösta på?!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0