ibland så....

Ibland känner jag mig bara missförstådd! Att ingen förstår sig på mig!
Så kan det vara ibland.... Men lite jobbigt e de ju! Jag försöker bara att vara mig själv och göra det jag vill men det känns aldrig som om det räcker eller duger!

Visst man ska vara ärlig och säga vad man tycker men kompisar ska väl ändå stötta och uppmuntra?!?
Det försöker jag göra iaf! Sen om jag lyckas vet jag inte! Men jag dömer inte folk hela tiden efter vad jag tycker är rätt och fel! Blir bara så less på allt som ska vara rätt och fel!

Vem är det egentligen som bestämmer vad som är rätt och fel eller bra och dåligt!
Bara för att jag har gjort dåliga val och kommer göra dåliga val betdyer väl inte det att jag är en sämre människa!?!?

Nej slut tänkt för idag! Nu ska jag laga mat=) Kyckling med Cafe de paris sås, MUMSIIII!!!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

ååh jag förstår precis vad du menar med rätt och fel, sånna tankar brukar jag också gå i...hatar folk som dömmer! men jag tycker du är superbra precis som du är =) <3

2010-09-22 @ 21:08:06
Postat av: becca

tack vännen<3

vi måste ses snart=)

2010-09-22 @ 23:13:00
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0