Men oj då:/

Ojdå nu är det löningsfredag och jag har faktiskt ingen aning vad jag ska göra!
Har handlat lite mat och godis men här hemma blir det inge mys iaf för robbie ligger i  sängen och sover och vill inte göra någonting!

BAJS! Tråkiiiigt! Har inget emot att ta en lugn och skön frdagskväll ibland men man vill ju ändå göra det mysiigt laga god mat och hyra film eller ngt i den stilen! Nej inget sånt blir det inte! Jag ska äta pasta alfredo från findus eller felix vad det nu är för företag.... i min ensamhet!!!!

Eller ska jag hoppa på honom och tvinga honom vara med mig ikväll?!? Nej han e så trltt stackarn! Han ska ju bara vara ledig hela helgen och jag jobba!



sömntutaaaaa<3

Kommentarer
Postat av: ragnar

jag ville ju bara vila lite. Men jag tycker du kunde ha hoppat på mig å överraskat med mat å mys.

<3 mysis!

2010-09-24 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0