min fiende!

Jag satt och pratade med Madde på jobbet idag om och fick mig att inse lite saker!
Varför är jag så jäkla rädd för att göra fel?!?!?

Vad kan hända egentligen? Ofta ingenting farligt! Jag är rädd för att misslyckas och därför gör jag inget istället! Det är fel! Jag är min största fiende, jag är mitt största hinder som jag måste övervinna!

VArför tänker jag att det här kan jag inte så det är inte ens värt att försöka? Varför ens tänka att man inte kan när man inte ens provat! Hur ska man kunna allt innan man provar det?!?!

Trött på att vara min största fiende! JAPP som faan det är ett helvete=(
Ska det bli ändring på det här???

Jag ska verkligen försöka! Mer än så kan jag inte göra=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tankar! Det är säkert precis som du säger...o det är nog så de flesta människor är, tyvärr. Så se till att ändra på det! Kram mamma

2010-09-08 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0