Mys måndag

har vart på lite grinigt humör idag det måste jag hålla med om men shoppat lite har jag fått göra=)
Och alla vet att då blir jag glad!

Just nu bakar jag och Robbie chokladbollar! MUMS!!!! Till barnvisor som vi lyssnade på när vi var små...
Så det känns precis som när jag var liten och bakade hemma med familjen=) Snacka om flachback kväll=)

Nu har vi börjat med ett matschema här hemma för att försöka få ned matkostnaderna!


Det här har jag setat och pusslat ihop och vem som ska laga vad! Vi har även lagt pengar i en matburk! Dem pengarna ska räcka hela månaden till endast mat!
Så ska bli kul och se hur mkt vi sparar på att laga mat! För alla er som inte vet så har jag och Robbie ätit hämtmat och skräpmat VARJE dag i sen vi sågs! Ni kanske fattar att det blir väldogt dyrt i längden!
Så nu har vi börjat våran bakläxa=)


Har även införskaffat mig en skrivare idag! Så nu kan jag skriva ut saker! Även ni som känner mig vet vad jag ska skriva ut men det skriver jag inte ut hr för man vet aldrig vilka som läser bloggen;)

Puss å hej leverpastej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken bra matlista! Duktiga ni! Tänk på att frysa in om det blir över, sen kan ni skriva nån dag i veckan; rester! Puss mamsen

2010-09-28 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0