trött nej inte jag inte!

Trött nej jag håller bara på att döööö av trötthet! jag tror att jag på senaste tiden har fått alldeles för lite sömn!
Jag vaknar inte av väckarklockan som jag ks aoch jag är trött när jag är vaken! Jag är trött HELA tiden. Det är skit jobbigt. Det lixom kliar i mina ögon hela tiden för att jag är trött.

Men i morgon är jag ledig och tänker SOOOVA ut! tycker att jag är värd det om jag ska vara ärlig!

Hade tävling på jobbet i helgen om en biokväll med cheferna , får reda på imorgon vilka som har vunnit! Jag jorde mitt Yttersta för att vinna! Fast inte bara för jag gjorde inget annorlunda än vad jag egentligen brukar!
Så hoppas på det bästa=)



sooov gott<3


Kommentarer
Postat av: Cissi

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-26 @ 23:56:00
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Fredrik

Rebecca, du vann :D

Jag, Ting, Issa, Sofie, Caleb och några till vann också :D Blir superduperkul!

2010-09-27 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0