vem?!?

OKej nu ska man rösta på idol och jag har min åsikt om hur man ska rösta!

Dem här två är det man ska rösta på tills nästa vecka:



madeleine och jamilla!

Och jag måste bara få säga att snälla rösta inte på Jamilla! Hon verkar vara en sån fjortis som hette duga och hon förtjänar verkligen inte en plats i idol! Tycker att det fanns mycket bättre som åkte ut och så är HON kvar!

Däremot så är Madeleine ganska ja vad sk aman säga... ganska grå och trist! Men hellre henne! Ge platsen till ngn som förstjänar det istället för att ge den till ngn som kommer att schabbla bort allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här hemma håller alla med dig, inklusive lilla mig! puss mamma

2010-09-26 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0