WHOOHO

idag är det den första september! Vet ni vad det betyder?!?!??!

Att jag har vart den duktigaste flickan ever=) För idag är det 3 månader utan cigg!!!!!!
Jag har vart rökare i nästan fyra år och att sluta gör mig stolt! Visste inte om det skullle gå eller inte men 3 MÅNADER!
Fatta vad jag är duktig! Folk som aldrig har vart rökare kan inte förstå hur svårt det är att sluta!
Men dem som vet dem vet=)

Idag är det även 3 månader sen som jag opererade mig! Och allt har gått väldigt bra må jag väl säga!
Inga större fel här inte=)
Är det något annat speciellt som händer idag tro?!??!
Det får resten av dagen utvisa när jag vaknar i morgon!

Justnu sitter jag svettig och äcklig efter jobbet och väntar på att jag ska bli trött för att krypa ner i sängen!



L&M Methol No more =)

Sov gott allesammans, ses i morgon! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0