dags att göra sig redo =)

Så ny dag nya tag ;) jag har lite planer för dagen och hoppas på att jag genomför alla! Skabörja emdatt hoppa in i duschen och göra mig iordning för dagen. Kan vara en bra start ;)

sen bär det in mot staden för ett litet äventyr. I eftermiddag ska det kommanågra och kolla på möblerna. Dem skulle komma igår men kom aldrig så ringde upp dem och bokade om till idag så får hoppas att dem dyker upp i dag iaf :)

sen är det ju min tv kväll ikväll, så den kommer jag inte missa;) Förra veckan vart det ju strömavbrott i hela hornstull just när Dh börjar. Lite snopen vart jag när allt bara dog :)



en bild på mig och älskling i helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0