...

Oj vilket roligt väder det är ute. Och jag har haft värsta dagen. Först ska jag gå och träffa Micaela på donken i liljeholmen för att äta frukost. Drar ner handen i fickan på tåget och känner att nyckeln inte ligger där. Nehe letar igenom hela väskan och alla fickor. Ingen nyckel.

Åkte hem och tur som jag har så jobbar byggarna i lägenheten under mig så han kunde öppna så att jag kunde hämta lilla Kato där inne. Sen gick vi till Odenplan för att hämta Robbies nyckel. HAHA vilken soppa. Har ännu inte hittat nyckeln men om jag får gissa så ligger den väl bergis här inne  lägenheten ngn stanns ;)

Vart i alla fall en mysig promenad. Kato är hel nöjd som fick följa med ;)

Nu ska jag göra mig iordning för att rulla på möte, ska bli spännande är litre nervös. Men kommer nog att gå bra!





Hoppas ni får en mindre rörig dag än mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0