mycket....

Just nu är det så jäkla mycket som skafixas och ordnas och göras så jag håller på att få fnatt. Kan allt bara gå som det ska nu, då skulle jag bli överlycklig. I helgen blir det ju som sagt flytt från lägenheten, barnkalas och vuxenkalas. Shhiite. Kommer bli mycket och helgen kommer gå så fort känner jag. Kul det kommer att vara hemma på lördagskvällen med allt nerpackat.

Är redan tomt och lägenheten ekar. Men snart kommer lägenheten att ta fart och bli som vi vill iaf, och jag längtar som en tok. Vi ska ju ändå bara bo borta i en vecka. Men ändå. Tur att jag har min familj i åkersberga som ställer upp på att ha mig och kato på besök den veckan. Om jag flirtar tillräckligt kanske dem orkar hjälpa mig till ikea sen oxå och köpa möblerna ;)

Har även fixat Fannys present/ presenter idag, så en sak till som är avklarad ;) HAHA hon kommer pumpa mig på info nu, men det är ingen ide för du får inte veta ngt ändå sis ;)



Nu vill jag ha sommar och sol ute LÄNGTAR SÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0