oh herregud

HAHA drackinte mycket alls igår ändå är kroppen helt "bakis". Faan, att inte kunna dricka några cider utan att känna sig så här det är ju ett tecken på att jag börjar bli gammal. Usch!

Iaf så hade vi som jag trodde innan en skitmysig kväll. Åt en jättegod tacopaj till middag. Som jonas jobbar sägs ha gjort den, men vi undrar finns det verkligen en bil meck som kan laga mat?
skämt å sido, pajen var väääldigt god iaf.

Vi körde charader hela kvällen lång för det var så roligt. Vi körde tjejerna mot killarna och gissa vilket lag som vann båda omgångarna???
Jo tjejerna såklart ;)









Och såklart så måste jag bara berömma lilla Kato. Han är inte världens mest sällskapligaste hund mot andra människor än mig och Robbie. Men hans beteesnde igårvar bland det bästa jag har sett av honom nör vi varit borta. Han skällde ingenting och var ändå framme och nosade på alla. Till och med på lilla Ellie.

Ajuste Ellie henne  träffade första gången igår och GUUUUD vilken söötis hon är. Helt underbar, och så vart jag så förvånad över hur lätt hon va, hon var vaken en liten stund men sen låg hon och sussade hela kvällen. Nej när jag får barn vill jag att hon ska vara som Ellie ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vad gulligt du skrev om min lilla Loppa!! Kato var ju ett praktexemplar och jag tycker faktist ni ska testa ställa ut honom!

Vi måste göra om det snart :D

Många kramar!!

ps. jag kände mig också bakis ;)

2011-04-12 @ 16:34:23
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0