oskriva regler

Jag är så trött på alla människor som inte kan dem oskriva reglerna när man är ute och åker komunalt. Så nu tar jag det en gång för alla.

När man åker rulltrappa så står man på höger sida, så att dem som vill passera kan göra det.
När man ska gå på tunnelbanan så väntar man tills ALLA som ska gå av har gått av.
När man går ut genom spärrarna så visar man hänsyn till dem som ska in genom, dem har företräde.

Om alla bara gjorde så här skulle en stressad person som jag är bli mycket gladare!!!!!!!!!




Så vad glad jag blir nu när ni som läser detta gör rätt i fortsättningen ;)


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha ofta jag stavar fel på oskriva, 2 gånger... HAHA det ska stå oskrivna ;)

2011-04-28 @ 23:35:27
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0