svårt att sova bara förnamnet

Just nu kan jag inte sova och inte äta men vill ändå inte riktigt vara vaken, Usch!
Sitter mest och tänker, det bara snurrar runt inne i min skalle! Men som tur är har man hund, min hund läker alltid endel av min själ. Det är underbart hur en sån liten kan få en att må så bra, bara genom att finnas <3



Ibland vill jag bara  dra tillbaka tiden tills när man var liten och göra om allt, så att all vart ogjort! Tyvärr går inte det,utan istället får vi lära oss att leva med det. Men ibland så orkar man inte, det kommer upp till ytan hela tiden. Allt som hänt har gjort oss till dem vi är. Och det spelar ingen roll vem eller vilka som försöker skydda sakerna händer i alla fall.
Varfööööör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0