syrran

Igår var det min syrras dag, hon fyllde stor hela 20 år :) Därför hade jag fullt upp med alla bestyr hela dagen, kvällen och natten. Men det vart en lyckad fest och kväll.

Förutom en viss händelse som gör mig så grymt jävla förbannad. Hatar sånna människor. Vet att jag inte ska lägga mig i eller något och det tänker jag inte göra även fast jag har lust med det. Men jag tänker skriva vad jag tycker och känner. HATAR sånna som du, falska äckliga jävla piss¤¤¤¤¤.
Du sitter hemma hos oss och smörar och är trevlig och sen springer du runt med din jävla sjuka syn på allt och snackar skit om andra. Och inte nog med det, du gjorde en av dem mest äckliga saker man kan göra.

Hur FAAAN kan man misshandla sin kompis????? Har man några hjärnceller kvar då eller?? MAN kan ju undra.
Jag är så jäkla förbannad på denna person och jag vet att du vet vem du är om du läser detta inlägg. Och du ska veta att om du kommer i närheten av mig, så vet jag inte vad jag kommer att göra. Bara för att du är stor och äcklig betyder inte det att vi inte kan fösvara oss.  Men vi gör det inte med VÅLD.
För vi har några hjärnceller kvar iaf.

Går tyvärr inte att beskriva i ord hur jäkla förbannad jag är på denna person om det skulle gå så skulle jag göra det. Jag undrar VARFÖR? Vad fick du ut på att misshandla henne? Kändes det bättre??
Det tror jag inte för du kommer få äta upp allt du har gjort och lite till.

Hoppas så innerligt att du läser detta och tar åt dig, så att du får känna på hur JAG ser på dig!
Och jag kommer att stå för vartenda litet ord jag skrivit, för det är så jag känner.


ÄLSKAR MIN SYSTER MEST AV ALLT bara så att du vet det sis <3



det gör så jäkal ont att se, och jag hoppas att du fattar vad du har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0