Nytt!!!

Är så mycket som händer hela tiden och jag vet att det finns personer som läser denna blogg som jag inte vill ska veta massa saker. Så det blir så svårt att blogga :(
Men jag gillar det här, jag gillar hur allt ser ut och är glad med det nya. Har ju blivit så stora förändringar i mitt liv den senaste tiden men jag är glad och lycklig nu! Har vart jävligt tufft även fast vissa inte tror det, men det har vart skitjobbigt för lilla mig oxå!
JAg saknar min bebis varje dag,varje timme, varje minut, varje sekund. Kan inte kolla bilder på honom är knappt så att jag orkar prata om honom. Men jag vet att han kommer få ett underbart liv :) Och för dem som tror att jag tyckte att det var lätt så är det det mest jobbigaste i mitt liv. Tro det eller ej! Men min bebis var så speciell för mig <3
Är så glad för alla dem som finns vid min sida och ni betyder SÅ otroligt mycket för mig, är ju inte så ofta man berättar det för sina nära och kära men ni ska veta att jag hoppas att jag kan ge allt oh lite mer tillbaka <3

Kommentarer
Postat av: johanna

<3 <3 <3

2011-08-21 @ 09:52:29
Postat av: mamma

Vi saknar honom oxå, men förstår att det är mycket värre för dig! Love mamma o Joakim

2011-08-21 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0