Så sjukt jobbigt, HATAR

Nu är det så verkligt, jag visste att jag skulle bli tvungen. Men nu är tiden här och jag kan inte ens tänka tanken på det som ska hända utan bryta ihop. Hatar det här, hatar hatar hatar!

När man vet att den man älskar bland mest av allt kommer att försvinna ut ur ens liv är så otroligt svårt och går inte att beskriva! Jag bara hoppas att min lille prins kommer att få ett fantastiskt fint liv med någon som kan älska honom lika mycket som jag. Tror dock inte att det är möjligt att någon någonsin kommer att känna för honom som jag gör. Men jag har försökt och jag har insett att jag inte klarar det själv! 

 



Min älskade älskade bebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0