då var det över

Hjärtansdag över men kärleken finns kvar <3
var en jättemysig och lyckad kväll igår. Massa god mat, lite för mkt nästan!
till förrätt gjorde jag hjärtformade skagentoast, till varmrätt vart det fläskfile och beasås och ja till efterrätt såg ni ju vad det blev! Till varmrätten hade jag även gjort en sallad med massa goa saker i! Sen kom godis och dylikt fram! HAHa svullar dagen nummer ett!!

Vad sjutton ska man göra idag då?? är helt slut känner mig inte hundra i kroppen!
har ju ett par skor att inhandla! Har inte ett par bra vinterskor utan hål i! Så jag ska få ett par av robbie! Vart jättegglad över den presenten=)



VAD GJORDE NI FÖR ERA MÄN/ KVINNOR igår?????

Kommentarer
Postat av: PAUSE

har ingen man så jag gjorde inte något alls ;D

2011-02-15 @ 16:29:44
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: Anonym

men då kanske man har familj eller vänner att dela kärlek med under denna dag!

2011-02-15 @ 17:08:52
Postat av: Anonym

Jag ordnade oxå god middag,lustigt nog även jag hjärtformade toast skagen. Till efterrätt blev det en hjärtantårta. Alla fick paket; ungdomarna skor (Oxå som du), Joakim fick kläder och jag fick halsband o örhängen av honom, blev mkt glad....kram mamma

2011-02-15 @ 18:17:42
Postat av: rebecca

HAHA sådan mamma sådan dotter? =)

2011-02-16 @ 15:47:15
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0