dagiliga promenaden CHECK

Nu är promenaden avklarad! var så klockrent i helgen när jag var iväg på matchen och robbie hade hand om kato! Jag sa till pappa och Fanny att bli inte förvånade om Robbie säger att Kato inte vill gå ut! Och det är precis det han säger när jag pratar med honom. HAHA han är så gullig! Men någon gång måste nog Robbie gå på långpromenad själv han oxå ;)

Idag tog vi en runda runt reimersholme. Var mysigt framför allt när man har en så duktig hund som jag har ;)





Snutte då =) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte bara duktig, utan väldigt söt också!! puss mormor

2011-02-28 @ 16:46:09
Postat av: snyggingen

a men jag är snyggast!

2011-02-28 @ 19:26:17
Postat av: Anonym

Nej, Robbie, det är du inte! Kato äger! Puss svärmor/mormor

2011-02-28 @ 22:38:44
Postat av: Anonym

a stämmer jag äger kato han är min ägodel! =)

2011-02-28 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0