innan och efter

Så nu har vi städat och fixat med allt =)
Kul tycker jag, kanske inte just städandet men allt pyssel med det nya sakerna!
Och jag är mer än nöjd med allt faktiskt!
Vi börjar med sängen, jag tar lite i taget den är ännu inte färdig men nu har jag kommit ännu en bit på vägen.
det jag har inhandlat är två nya kuddar med örngott till och den rosa pläden.
En före bild:
och en efter bild:
Diskstället, jag hann tyvärr inte ta en förebild på detta men det var så fult ändå.
Så här är efterbilden:
Och funkar gör den alldeles utmärkt!
Sen ska jag visa en av våra garderober. Ni kommer säkert få en chock över hur stökigt det är, men dem flesta vet hur stökig jag har varit ;) Det som är inhadlat här är två förvarningslådor!
En före bild:
och så efterbilden:
Sen kunde jag inte låta bli att köpa en leksak åt kato =)
Han vart överlycklig över den lilla musen!
Sen köpte vi lite ljus och sånt krimskrams!
Med ganska lite medel kan man ändra på ganska mycket =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart kato ska ha mus! Tycker mormor

2011-02-28 @ 16:48:37
Postat av: Anonym

Och så fint ni fick...puss mamma/svärmor/mormor

2011-02-28 @ 16:49:36
Postat av: Anonym

han e en manshund som gillar mus =)

2011-02-28 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0