jag fattar inte

Är så less på allt som måste vara fint lyx glamoröst, man måste vara inne, man måste vara NÅGON.
Orka hålla på! Orka ha attidyden som om man äger hela världen och att man är bättre än alla andra!
Det finns väl ingen som är bättre än någon?
Eller gör det det? Jag trodde alla var människor och att alla har lika stor rätt till allt! Men NEJ,  så är det inte idag!

Jag äslakr att fixa mig iordning att känna mig snygg men jag är så trött på allt sånt så att jag håller på at spy!
Min mamma är en bra människa, för hon har alltid försökt att lära oss det rätta av vad livet går ut på!
Och förns nu så fattar jag!

Orkar inte med dryga människor så om ni är. Prata helst gärna inte med mig för jag kommer  antingen skratta åt er eller bara gå därfrån!



jag vill ägna mig åt dem jag älskar<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så klok min fina dotter! Det har jag alltid tyckt! Love mamma

2011-02-26 @ 15:41:21
Postat av: älsklingen!

å älskling det va fint skrivet. du e bäst. puss på dig min sockertopp!

2011-02-26 @ 22:25:33
Postat av: fanny

håller med smarthuvena där uppe. Go sis!

2011-02-27 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0