Kato

Ordet jag använder mest måste nog vara Kato! jag är ledsen men jag tänker inte sluta med de. han är ju min lilla bebis. Jag har precis vart ute och gått i en timma med honom och han gör framsteg ute! När jag går dem korta rundorna brukar jag ha koppel på han, men när jag går på långpromenaderna så släpper jag honom lös!
Och han är så lyhörd och har verkligen koll på mig hela tiden! Han har alltid tyckt att det är roligt att springa och skälla lite på joggarna men idag så lyssnade han på mig till hundra procnt! Samma sak med andra hundar, klart han vill gå fram och hälsa men idag stannade han vis min sida!
Det kanske blir hund av dig lilla kato ändå <3
en bild på när kato var liiiten<3

Kommentarer
Postat av: angie

så söt han var i sin tröja!

2011-02-16 @ 21:16:45
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0