Klockan bara tio ?!?! :/

KLockan är bara tio oh jag har vart iordning i över en timma. Trodde att byggarna skulle vara här hela dagen så jag gjorde mig iordning innan dem kom. Men ack så FEL jag hade. dem var här ca en halvtimma. Så nu har jag hela förmiddagen att hitta på något kul på!

I eftermiddag ska jag träffa en barndomskompis som jag inte har träffat på......hmm... jag vet inte hur längee!
Men det ska bli jättekul tycker jag! Ska nog även köpa mig lite hårfärg på vägen!
Faan att jag tröttnar så snabbt på håret! Jobbigt men roligt! Behöver även klippa mig akut, har jävla ångest över mitt hår.



Nu vill jag ha tillbaka färgen jag hade på den här bilden!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e fin nu med! <3

2011-02-02 @ 19:04:00
Postat av: Sandra

haha snyggt ;)

2011-02-06 @ 16:47:16
Postat av: Jacobemma

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-09-13 @ 05:54:34
URL: http://jacobemma.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0