nu e de dags för freedagsmyyyys!

Fredag är här och den kommer vi här hemma på söder att göra till en myskväll! Jag har en ost och sskinkpaj i ugnen. Och för er om innte tror mig så har jag gjort den själv! Får se hur den smakar sen när den är färdig!

däremot så fikade jag och Robbie på ett fik som heter sense och liger i PUB huset längst ner! ÄT aldrig där!!!!!
Altså jag vet inte men pajen smakade bara vatten, Robbies macka smakade bara vatten och deg! Och glasen luktade illa, nej fyy fan det ar inte värt en ända krona enligt oss båda!




Usch aldrig mer!!!



Här är min hemgjorda paj som faktiskt var skit god! Den var 100% godare än den vi åt igår. Stolt...mmm...YES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm, ser mycket gott ut! Nästa gång vill mamma bli bjuden på den...

2011-02-05 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0