rolig torsdag!

OKej jag har uträttat endel saker idag faktiskt, lovely! Vart en promenad från odenplan hem till hornstull sen, sköönt med långpromenader! Gick sedan ner till coffeebar i Hornstull och åt middag med Micaela, MYS!

Sedan kom christian och hämtade mig så vart det en runda till barkarby! Jättetrevligt!

Nu är jag hemma igen och ska nog lägga mig i sängen med en kopp te och popcorn och kolla på min favorit serie CSI! Alltså har det vart en underbar dag idag!

Förutom en incident men den tänker jag inte skriva om i bloggen, men den det rör sig om vet det! En mindre rolig timme hade jag idag! Men klättrade vidare och fick tillslut en bra avslut =)



jag i turkiet i sommras! Blond och härligt brun =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0