Torsdag soppa och pannkaka

Ikväll till middag tror jag att det blir min ugnspannkaka! Är rätt så jobbigt att fixa mat just nu för Robbie vill ju bara äta speciella saker så känns så meningslöst att laga mat till bara mig! Men men jag lagar så får vi se om det äts upp.

Har precis kommit in från min dagliga promenad med Kato, lika mysigt som varje dag!
Idag har vi övat på gå fot och sitt fot. Även fast vi inte övat mycket alls så gör han bra i från sig!
Med lite mera träning kommer det sitta som en smäck!



min förra ugnspannkaka tyckte att den fick en så rolig form ;)

Vad ska ni äte idag??


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- mums!

2011-02-17 @ 16:58:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0