yaho slut

Okej denna dag har gått fort. har fortfarande saker kvar att göra. SUCK!
I morgon kommer byggarna och ska smälla upp en vägg. Jättekul vi kommer inte ha några fönster längre. Så alla dem få blommorna vi har kommer verkligen att dö ut nu.
Så inför att dem ska komma måste jag möbera om lägenheten. Köket nästan klart, men vardagsrummet allt kvar!

Har kommit hem från träningen för ett tag sen. YES ni såg rätt jag har tränat idag. Lite slapp träning men ändå=)

Och nu håller vi på att laga mat. Eller ja för tillfället bara Robbie. Det äända han skulle göra var riset. Resten skulle jag laga och fixa. Först tar det honom 1 timme att göra riset ( fråga mig inte hur det kan ta så lång tid.) men vet ni vad han gör när riset väl är färdigt????
HAN ska visa hur man häller av vattnet på rätt sätt och häller ut allt i vasken. Så nu sitter jag hungrig som en gnu och får ingen mat i mage för att Robbie är en stor KNÖL!



Vart tog sdnön vägen??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Robbie bobbie att man ska inte hälla bort ngt vtn, för det ska ju koka på svag värme tills allt vtn är borta... puss mamma

2011-01-18 @ 17:56:10
Postat av: becca

Nej han vet nog att man inte ska göra det, men han tycker det är lättare att laga det så :/ =)Puss

2011-01-18 @ 20:53:40
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0