Låååång helg

igår började min underbara lååånghelg, känns så sjukt underbart att vara ledig när alla andra är ;) På mitt förra jobb var det inte riktigt samma sak, då jobbade man jämt. Spelade ingen roll om det var julafton,påsk eller midsommar!

Igår fyllde mina bröst 1 år, shit vad tiden går fort! Kan inte fatta, att det redan är ett år sedan!
Går kvällen spenderades på medis med en cider i handen hela kvällen med trevligt sällskap utav Angela.
Hade jättemysigt, snakca om massa mellan himmel och jord!

Idag blir det att träffa min efterlängtade vän Johanna som äntligen har kommit hem ifrån USA. Ska bli så kuuuul!
Har inte träffat henne på över ett år, men tiden har gått väldigt fort ändå tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0