moget

Moget beteende, verkligen! jag orkar ärligt talat inte bry mig, bete er hur ni vill, fuck you! Om det är så ni vill ha det så låt gå. Ni verkar tro att jag tycker allt det här är jättekul, som om jag tycker allt är jätte lätt. Det här var skitsvårt och skit jobbigt för mig oxå, men jag försöker hitta MIG och mitt liv!

Jag vill hitta tillbaka till den personen jag vill vara. Och det gick inte, det var omöligt jag vill leva mina drömmar inte bara kolla på när andra lever dem. Jag vill så mycket mer med mitt liv.

Ni får tycka vad ni vill, men döm inte mig! Kolla på alla aspekter som spelade in.
En sak är säker och det är att jag ska klara det här, jag ska klara det så jäkla bra!!!



Min bebis <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0