shit ta det coolers

Det verkar visst som om folk vart stötta av inlägget jag skrev innan. Alla är vi väl olika och ser olika på saker. TEX som med denna fråga i spelet jag och Johanna spelade. Jag tyckte att det var sjuka svar, låt mig tycka det. Låt mig skriva att jag tycker att det är en sjuk fråga utan att bli helt galna. Alla ser vi väl olika på saker, du som skrev sist jag antar att du precis har blivit dumpad, otur för dig.

Jag har aldrig sagt att det inte finns bra saker i att ha ett förhållande. Jag älskar att vara i ett förhållande. Jag älskar att vara kär och få dela allt med ngn. Men det måte ju vara rätt person oxå. En liten viktig detalj som många kanske glömmer!

Ni kan få tycka hur mycket ni vill om inlägget innan, är det några fler som har saker att tillägga är det bara att komentera på, orka brusa upp sig för det. Onödig energi!






jäg och världens gosigaste bebis ligger ute och solar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0