glädje

Just nu vill jag bara vara jätteglad, springa runt och skrika! För jag är glad. Sen snurrar man runt och ser allt det andra som är snett. Jag vill glädjas men det går inte riktigt för du är inte här. Det är svårt och det är jobbigt. Egentligen vet jag inte varför jag reagerar så starkt. Men det har påverkat mig mycket, väldigt mycket.

Du är en av dem jag alltid kommer att älska vad som än händer, vad som än sker.
Du är inte som alla andra, du är bättre, så mycket bättre. Den ända som inte vet det är du.
Jag finns här för dig varje minut, varje skund.

All kärlek och omtänke jag har skänker jag till dig <3

'

Nu är det inte Kato jag pratar om i texten men han är så otroligt vacker så jag lägger upp han<3
Är så roligt att vara ute med han just nu, det går att träna mer och han tycker att det är så mycket roligare att vara ute!

Det ända jobbiga är att nu när det är sånt här väder är ALLA ute. Jobbigt kan inte dem som vill vara utevara ute året runt?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ord du skriver! Du är så omtänksam! Fin bild på lillen, kram mamma

2011-03-16 @ 19:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0