härlig lördag

Har inte riktigt hunnit blogga idag, har haft fullt upp hela dagen lång. Och som ni kanske har hajjat så kan jag inte mobilblogga.

Men jag har hunnit med att storhandla med hjälp av min kära pappa. Oehört tacksam för det.
Sen åkte jag och syrran med hem till pappa på middag och filmmys. Robbie skulle följt med men han har diarre såhan smittar för mycket. Mina muffins som jag bakade igår gick åt i ett nafs. Så jag antar att jag faktiskt lyckades med dem ;)





systrarna svullo är i farten igeeen, nu med popcorn. Nu ska vi mysa ner oss till en film!

By the way jag HATAR alla fulla ungdomar i förorterna som tror att dem är ngt. Ta er i kragen för faaan och uppförer. Jag har oxå vart i den åldern men jag kunde uppföra mig på offentliga platser. (nästan jämt iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0