Hem och iväg

Så nu har jag vart ute med Kato på långpromenad och boll kastning. Han börjar bli riktigt duktig på apport nu ;)
Läste en artikel igår om hund träning, och vart så glad av den för det är precis så jag vill träna min hund. Fokusera på det hunden gör bra och beröm så kommer hunden att upprepa monenten jag berömmer. Är mycket bättre än att fokusera på det som hunden inte ska göra och skälla på den.
Så jag fick lite ny kraft och är extra taggad på att träna en massa med buskorven.

Nu ska jga iväg till min syster. Har saknat henne även om det var en vecka sedan jag var med henne <3

idag kör jag osminkad stil, känneratt det är skönt att vara au naturale.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens sötaste, både med o utan smink! Puss mamma

2011-03-18 @ 19:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0