lördagen efter fredagen ;)

Så nu är vi hemma igen. Har vart en härlig fredag. Ni vet  ju redan vad vi gjorde igår ;)
Kommer lägga upp bilderna senare! Orkar inte lägga över dem till datorn nu ;) 

Har även vart hemma hos min kära mamma på en visist för att hämta upp Kato och så tog vi en fika för att fira Robbie! Fick pengar till ikea, vilket är perfekt!

Ikväll ska jag iaf bara vara hemma med mina älsklingar. Vill ta en bild på sööta kato somm har somnat i husses famn på ett SÅ gulligt sätt. Men rör jag på mig kommer han säkert att resa sig upp.



jag fick em bild på hans ställning men syns inte lika bra på bilden!

Hoppas ni alla har en trevlig helg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullenutte, vi saknar honom redan jättemycket! Kram mamma

2011-03-06 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0