middags planer

Är så trött på dem här lägenheterna så det finns inte. Okej nu lyssnade vi på HÖG musik, men klockan är bara barnet.
Ändå så klagar grannarna. Och det är inte första gången. Utan det sker nästan hela tiden. Och då inte när vi spelar hög musik utan bara spelar musik. HATAR dem här¨dåligt isolerade väggarna.
Men vad kan man göra?

Jag och Robbie ska äta lövbiff, krocketter och beasås. Sen till efterrätt ska jag baka en äppelkaka. Får ser hur detta slutar ;) Men tror nog att det ska gå bra. Fattar inte att jag är den ända i familjen Lindeberg som föddes utan skills på att laga mat. Otur, men jag får glädja mig åt mina andra bra egenskaper istället. Man jag ju inte vara bäst på allt ;)



meningen att den ska se ut så här, får hoppas på det bästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0