nu är jag hemma

woopwoop nu är jag hemma i kära stan igen. Lovely. Har vart ute på landet i några dagar och stuntat i vad dator heter. kan vara ganskaskönt det oxå :)

Men nu är jag hemma och där med börjar bloggande, wiiie ;)

Kommer bli ännu mera tråkig när jag säger att jag inte ens har tagit några bilder. glömde kameran hemma och hade jag haft med den så hade det blivit SÅ fina bilder på Kato och Tyson så att ni skulle dö. Spenderade dagarna med långpromenader,alfapet, eldning, solning och bara en massa MYS!





här är en liten klan av mmin underbara familj. ;am glömmer nog att berätta hur mycket alla betyder. Men vad är man utan sin älskade familj?

Kommentarer
Postat av: fanny

love you sis!

2011-03-24 @ 08:50:08
URL: http://finallyapril.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mummy loves you too!!

2011-03-24 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0