ojoj

JA jag vet att jag har vart dålig på att blogga. Men har helt enkelt inte orkat göra det :)
Det går ju som sagt i perioder när man verkligen är motiverad och när man behöver bli inspirerad. Jag har vart dåligt inspirerad senaste tiden bara.

Liten hörna om kato idag oxå. Han har lekt på gräs för första gången idag. WIHO. Det tyckte han var kul. Gräset var ju brunt men det var något nytt för honom som är van att leka i snön!

har faktiskt inte lagt in bilderna från i fredags än, dåligt jag vet!
Men jag har fått massa annat gjort dem senaste dagarna! Jag har städat hela lägenheten, noga;) Jag har tvättat och diskat och grejat.

Har även fått en bra nyhet. Som ni inte kommer få veta än kanske i slutet av veckan ;)



Kato får stå för dagens bild idag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puppeliten, så söt han är, med sitt lilla lejon...kram mamma

2011-03-09 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0