osndag 30/3

Jaha då är nästan denna månad slut. WIE!
Idag har vart en ganska lugn dag, jag har diskat och städat lite som vanligt ;)
Syrran är fortfarande hema hos oss och förgyller mina dagar.
vi vart tyvärr utelåsta i ca 2 timmar men vi klarade situationen bra ändå tycker jag. Precis när jag ser fanny smälla igen ytterdörren kommer jag på att jag inte tog med mig nycklarna. HAHA. Och sen kollar jag på fannys kläder och ser att hon har Robbies jätteskor på sig, ännu mera HAHA asgarv. Så vi gick till ett fik här i hornstull coh satt och pratade på uteserveringen. katos första fika på en uteservering. YEAH. Gick så bra så att ha lilla gubben med sig, han skulle ända behöva vänja sig för i sommar kommer han att få följa med på många fikor ;)
Nu har vi precis gjort chokladbollar som vi ska sitta och trycka i oss till en rulle ;)
hoppas ni har haft en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0