så nöjd

Åh så nöjd med maten jag lagade idag. YAHH, lagade pesto pasta med kyckling. På mitt eget vis. Jag kan ju föreslå alla att om ni ska göra egen pesto köp en matberedare eller mixer. Jag använde elvisp. Vart mindre bra men det funkade ändå:) kycklingen la jag in en marinad som jag gjorde av honung, citronsaft, soya, salt och peppar. Vart jättgott,både pastan och kycklingen.





hmm MUMS!

Har även tvättat hela dagen, gick ner för att boka en tvätttid när jag upptäckte att ingen bokat  den idag så jag har haft den för mig själv hela dagen så jag har hunnit tvättat sånt som gardiner ,mattor och kuddar. Sånt som man inte prioriterar i vanliga fall när man måste stressa sig igenom tiden :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm, vad det ser gott ut!!! Så roligt att du blivit så intresserad av matlagning. Nu kan vi byta recept...puss mamsen

2011-03-17 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0