tisdag 29/3

Nu börjar det närma sig april, och då betyder det vår på RIKTIGT! YEAH!
Igår hade jag och Fanny en skitrolig dag, med lite shopping mat och fika. MYS eller vad.
Och så har hon fått mig att börja kolla på en ny tv serie. Pretty Little lairs och jag har fastnat i klistret. Den är superbra. Vet inte om den har visats på tv i sverige eller om den ens kommer att visas i sverige, men jag rekomenderar den starkt.
sen höll vi på att driva lite med robbie stackaren.
Dem var även här med fastighetsägaren igår och pratade lite om vad som kommer att göras här hemma. Nästan hela lägenheten kommer att målas och byta golv. Scary. Jag hoppas någonstans att man kunde få välja trägolv utan höjd hyra men icke sa nicke. Så nu blir det plastmatta som innan. Men vi får ju välja färg iaf, det hade ju vart kul att välja förg om det  fanns någon som var lite snygg. har så svårt att välja, jag vill se hur det kommer se ut först. Men det är ju lite omöjligt.
här är proverna som vi ska välja mellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0