trötter

Nu är jag helt slut. Usch vill bara lägga mig ner och sova. Men har lite kvar att göra innan.
Som jag sa tidigare så var jag, fanny och micaela inne och tog en låång och mysog fika på alberts.

Efter det mötte jag upp Robbie och åkte till ikea för att kolla ut vad vi vill ha för nya möbler. Det tog oss 3 timmar att bygga ihop den möbeln vi vill ha. Så vart en låång dag där, och vi köpte bara med oss en liten grej.
Men nu vet vi exakthur mycket allt kommer att kosta och exakt vad vi ska köpa. Jätteskönt.



den här har vi knåpat ihop, tror det kommer bli jättebra ;)

Nu håller jag på att baka nya muffins och laga matlåda till Robbie. Nu vill jag lägga mig och mysa. SNART så ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser kanonbra ut! Puss mamma

2011-03-29 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0