vem fan e han??!

Okej jag är inte dum ihuvudet, jag vet vem han är! Men är han någon som kan leda idol?
Det lär vi ju få se, men jag och alla andra idol tittare verkar mer eller mindre väldigt besvikna på den nya programledaren. Inte så konstigt kankse. Men vem vet han kanske överraskar och gör jobbet jättebra?
Men tror dock inte det. Okej tt byta ut Jihde men kunde man inte välja någon annan?



Från aftonbladets hemsida!

Tyvärr tv 4 så är jag väldigt besviken! Och tror inte att jag är ensam om ddet!



HÅLLER NI MED OM ATT DETTA BYTE ÄR ETT NEDKÖP?


Kommentarer
Postat av: Hemmafrun i USA

Ni skriver väl på upproret mot mindre barngrupper i förskolan:



http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2990



Länka gärna från era hemsidor.

2011-03-03 @ 15:18:52
Postat av: weekday

han är programledare :)

2011-03-03 @ 15:24:10
URL: http://weekday.spotlife.se
Postat av: Anonym

han kommer bli mycket bättre!

2011-03-03 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0