godag yxskaft

hur fan kan en inbyggd webcam i datorn ha problem med anslutningen?
Kan ngn hjälpa lilla stackars mig att få igång den igeen?

Slut i huvet idag igen CHECK! Är ganska stor omställning nu, men roligt är det!
Känner mig vuxen, har eget kontor får egen dator och egen telefon. Det kallar jag för vuxen pionts, ELLER hur? ;);)

Å lilla Kato har fått superlim på mellan en av tassarna så han har jätteont, jag kan inte klippa bort det för jag kommer inte in med saxen utan att klippa sönder hela trampdynan. Så han ligger å drar i det för att försöka få bort det. Han har lyckats att få bort en liten bit, men då har ju håret under följt med. Han haltar framoch har jätte ont. OCH VET INTE HUR JAG SKA GÖRA. Jag kan ju inte googla fram hur man tar bort superlimfrån tassar?



älskar mina boys <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

prova aceton :)

2011-05-05 @ 19:55:39
Postat av: Anonym

prova aceton :)

2011-05-05 @ 19:56:05
Postat av: rebecca

Men han har ett litet sår där, så det kommer ju göra för jävulskt ont på honom om jag ska hälla aceton :(

2011-05-05 @ 20:25:40
URL: http://stiernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0